10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.

10 saker jag tycker om:

min kamera.

bloggen.

min mobil.

dansa.

hallon.

mitt rum.

min onepiece.

instagram.

smycken& kläder.

musik.

 

9 saker jag tycker mindre om:

slaskigt väder.

måndagsmornar.

krig.

människor med alldeles för mycket "jagjagjag" i hjärnan.

när något är borta.

folk utan humor.

långsamma datorer.

rasism.

skränig musik.

8 bloggar jag läser:

Mathildas

Elin & Isabellas

Ellas

Worakans

Juliahs

Simonas

Sofias

Lovisas

(Känner alla förutom Lovisa & Juliah. + att jag läser 100 till! ;p

 

 

7 saker jag vill göra i framtiden:

bo utomlands?

skaffa ett jobb jag trivs med.

gå på en One Direction-konsert. :))

bli bättre på att dansa!

fortsätta blogga.

lära mig mer om fotografi.

lära mig att rita/teckna.

 

6 böcker jag tycker om:

vet verkligen inte! ;i

 

5 saker jag är rädd för:

mörker.

att någon jag älskar dör.

stora hundar. asså stora!

att vara ensam.

ormar.

 

4 ord som beskriver mig:

dålig humor!

tråkig.

soffpotatis.

-

 

3 saker jag ser fram emot:

London!

sommaren!

se bloggen växa .;)

 

2 snygga kändis-killar:

Zayn Malik

Harry Styles

(haha)

 

1 bra låt:

Boyfriend - Justin Bieber

 


Postat av: mikaela

sv: tack detsamma! :D

2012-03-30 @ 17:48:12
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Mathilda ♥

4 ord som beskriver DIG!

galet söt

supermega snäll

bästavän

helt underbar



Sen conversen i inlägget över är SÅHÄR snyggaaaaa!♥

2012-03-30 @ 21:26:53
URL: http://grahnforever.blogg.se/

Vad heter du då?:
Glöm INTE mig.

Mail (bara jag som ser):

URL/Bloggadress:

Kommentera här sötnos! Vill gärna läsa.:

Trackback