Allt om Linnea :D


FRÅGOR & SVAR

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Linnea Maria Victoria Markström :D
födelsedatum: 14 september
Hårfärg: blond?
Ögonfärg: blå ;d
Längd: 1.58?! :( kort..
Skostorlek: 37-38
Klädstorlek: 164, XS/S
Civilstånd: singel
Humör: jodå
MSN: [email protected]
Mobilnummer: -


FAMILJ
Har du syskon? ja
Hur många? 1
Har du en stor släkt? vetinte?
Har du kvar alla mor&farföräldrar: JAA, :D:D:D:D:D
Känner du alla i din släkt? nej, eller det beror på vilka .
Vem är du mest lik i din familj? vetinte
Har du någon bästa vän? ja0<3
Vad tycker folk om dig? bra hoppas jag...
Vem vet mest om dig? Isabella, Elin & Mathilda typ ;d
Hatar någon dig? säkert -.-
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? kanske
Är du rädd för att bli utan kompisar ? jaa.

SKOLAN
Har du bra betyg? nja, men ska plugga mer nu så att dom blir bättre, men jag har ju inte betyg än men efter sommarlovet kommer jag få det.
Skolkar du? ne
Vilken klass går du i? ska börja 7an, ska börja i 8an efter sommarlovet
Vad heter din skola? tunaberg
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? vetinte
vad heter/hette din favoritlärare? annika ;)
Gillar du skolmaten? nja
Har/hade du många kompisar i din skola? jadå
Hur många går i din klass?  mer än 20 iallafal, typ 26
FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? dans :*
Vad tycker du om att göra? hih, massor!
Vilka sporter har du gått/går på? dans, karate, gymnastik,
Lever du för någon sport? dansaaaaaa ♥
MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak ? lite allt möjligt! :D
Har du alltid haft samma smak? nej, jag blir lite knäpp ibland ..
Vilket är favoritbandet? fhar många
En bra låt: fallskärm - timbaktu?
Vilken är din favoritfilm? Harry potter & Twilight
Vilken film framkallar starka känslor?
En rolig film?
Hur beskriver du musik? går inte att beskriva :')
Vad är bäst, film lr musik? det beror på ,
RESOR
Hur många länder har du varit i? mer än 8 kanske något mer men inte vad jag kommer på nu
Vilka länder har du varit i? usa, england, thailand, tyskland, danmark, norge, spanien, frankrike, kanske något mer men inte vad jag kommer på nu. + att i tyskland har jag kanske varit 4 gånger?
Kommer du från något annat land? nej
Har du släkt från något annat land? vet inte kanske .
HAR DU ÅKT..
Flyplan? ja
Buss? ja
Tåg? ah
Båt? ja
Taxi? ja0
Helikopter? NEJ
DÄR DU BOR
Vart bor du? hemma?
Hur bor du? i ett hus
Vilken färg har huset? oranage tegel
Har du bott där hela ditt liv? nej
Trivs du där? ja, eller ja
BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? ja
TV? nej
Dator? ja
Dvd? ja, (familjens)
PS/Xbox? ja, (brorsan & mitt)
Högtalare? ja (familjens)
Pool? ja, fat inte inbyggd eller vad man nu säger
Studsmatta? ja
Cross/moppe osv?
Jacuzzi? nej
Pingis/biljardbord? nej
LCD tv? vetinte? (isf familjens)
TILLSIST
Vad är klockan? 15.03
Vad ska du göra snart? plugga, jippie!
Vilket abonnemang har du? telia
Får du ofta positiva kommentarer om dig? jorå?
Mår du bra? typ

Postat av: sofia

AGGAG! fyller du är 21 februari?????!!!! fett cool du är isfall för det gör jag med!

2012-03-20 @ 19:23:04
URL: http://smajlish.blogg.se/
Postat av: sofia

sv, Haha! jaha, ja det är klart! kram:)<3

2012-03-20 @ 19:28:39
URL: http://smajlish.blogg.se/
Postat av: Isabella :D

Är du 138?! Då är du mycket kortare än vad jag tror! :)

2012-03-22 @ 20:09:29
URL: http://dilett.blogg.se/

Vad heter du då?:
Glöm INTE mig.

Mail (bara jag som ser):

URL/Bloggadress:

Kommentera här sötnos! Vill gärna läsa.:

Trackback