Dag 1 – En bild på mig + 10 saker om mig.

jag är väldigt blyg
jag älskar att gå runt i affärer
♥ Jag är väldigt blyg.
♥ Jag älskar att gå runt i affärer.
♥ Jag har bara fotat i 3 månader med min systemkamera.
♥ Jag är inte bra på att ta emot komplimanger.
♥ Att blogga & fotografera gör mig glad.
♥ Jag har en minidator, & jag ångrar min som fan att jag köpte den! Den är sjukt dålig.
♥ Förut så gnällde jag om att nån måste hjälpa mig med en design, men nu vet jag ganska mycket om det & ingen har hjälp mig. & när jag sa att jag ville ha hjälp så hade jag inte kollat nånting! Så jag känner mig ganska slö & dum att jag krävde.
♥ Det ända jag gör på dagarna är att sitta framför datorn - om jag inte dansar, pluggar eller något sånt.
♥ Jag ska få en *********. haha inte så jättemärkvärdigt men jag längtar galet!
♥ Nästan varje dag står jag framför min garderob och har panik för jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig. Är jag helt själv om det? :/


Vad heter du då?:
Glöm INTE mig.

Mail (bara jag som ser):

URL/Bloggadress:

Kommentera här sötnos! Vill gärna läsa.:

Trackback