;'( ♥

HEHE,
Jag fick radera alla mina 700 bilder från kameran, jo
Jag hade inte läst instruktionsboken (stavning?) så noga....... & då så skulle man ställa in nån fomatering, men det gjorde inte jag då.
Det blev fel på en bild & då kunde jag inte ladda över bilderna som var efter den bilden (106 va bilden det var fel på.) Så jag fick 106 bilder på datorn, dom första bilderna jag tog.. & jag som hade varit ute & fotograferat med Elin & tagit såå fina kort på henne ;') men aja! :'@

Imorgon tänkte jag gå ut & fotografera, nån som har lust att hänga med? (aa' 
Blir nog några/nåt inlägg imorgon.

Hihi

Postat av: mathilda<3

asså gud stackar'n ;( jag skulle vilja följa med men ska ju spela fotboll ;( men på lördag då blire grejer ;** PUSS<33333

2011-12-26 @ 21:01:46
URL: http://grahnforever.blogg.se/
Postat av: linnea.♥

hihi, okej synd ;'( match? LYCKA TILL ISF!♥♥♥

hihi aa på lördag! ;****<33333Puss!

2011-12-26 @ 21:04:47
URL: http://linneamariavictoria.blogg.se/

Vad heter du då?:
Glöm INTE mig.

Mail (bara jag som ser):

URL/Bloggadress:

Kommentera här sötnos! Vill gärna läsa.:

Trackback