Helgen

Canon Eos 600d | Canon 18-55mm

Är helt fullbokad nu i helgen.
Nu idag, lördag ska jag på stan klockan 12, äta lunch där med Elin, Isabella & Worakan & sen är vi väl där & kollar runt lite.  På eftermiddagen (?!?) kommer Albin& Johannes, åååh vad jag saknat er killar. Har alltid 7kt roligt med er! ;))
På söndag ska jag till Mathilda på morgonen, vi hittar väl på något, fotograferar typ? ;p
sen kanske typ på eftermiddan ska jag, elin, kim (elin's lillebror) & daniel (min lillebror) spela badminton! :) haha fast daniel & kim kommer äga skiten ur oss, dom går liksom i tävlingsgrupp :// o;
haha men nu måååååååste jag dra har bara såhär stressigt. men vi ses & hörs. puss!

Postat av: Ronja

Sv; Tack! :)

2012-02-25 @ 17:55:19
URL: http://lifebykojja.blogg.se/

Vad heter du då?:
Glöm INTE mig.

Mail (bara jag som ser):

URL/Bloggadress:

Kommentera här sötnos! Vill gärna läsa.:

Trackback