Venisage (?!)

Har haft venisage i skolan , haha! & vi sålde fika & typ hade skitkul men klassen!
i slutet va de ju bäst när alla sprang runt & ville ha socker + alla skriker när det är slut & de har ställt undan allt förutom saften x'd "det finns inga muggar, häll saften i min munn!" haha så skön klass jag har så det är inte sant :D♥ tog lite vimskort men dom flesta ville inte att jag skulle lägga upp :/ men kanske kommer några imorgon iallafall på dom som inte sa något! så imorgon har vi sovmorgon till 12.10 8D haha så coolt !
kanske går på stan med några på morgonen? som vi gjorde för typ nån månad sen. eller sovmorgon :)
men snart tänkte jag lägga mig ner i min säng & skriva in lite saker i min kalender ;) sen sover jag om en halvtimme.
bild från nån vecka sen ♥
puss!


Vad heter du då?:
Glöm INTE mig.

Mail (bara jag som ser):

URL/Bloggadress:

Kommentera här sötnos! Vill gärna läsa.:

Trackback