95 frågor - 95 svar.


1. Namn? - Linnea Markström.
2. Ålder? - 13.
3. Var bor du?- uppsala. xp
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, brorsa, diiva.
5. Färg på ditt hus? - typ orange? xd (tegel)
6. Hus eller lägenhet? - hus.
7. När är du född? - 1998.
8. Klass? - 7c :D
9. Vilket år tar du studenten? - 2015.
10. Något jobb? - hjälpledare för små gympabarn. ;)
11. När gick du upp i morse? - vet inte, 9?
12. När ska du sova? - ikväll.
13. Duschat idag? - näe,
14. Kramat någon idag? - nopp.
15. Pussat någon idag? - nepp.
16. Vad har du ätit idag? - druckit o'boy. ;p
17. Dagens klädsel? - det får vi se, kanske pyjamas? (yy'
18. Dagens smink? - inget.
19. Dagens sötnos? - det får bli... Worakan
20. Dagens roligaste? - vet inte. ;'3

SOCIALT:
21. Har du många vänner? - jarå.

22. Hur många har du kysst? - ingen aning,
23. Vem kramade du senast? - vet inte,
24. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen!
25. Har du pojk/flickvän? - nopee.
26. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma, typ för 1 minut sen.
27. Vem fick du senast sms ifrån? - Linnea.

FAVORIT:
28. Film? - många!
29. Låt?- också många!
30. Mat?- måånnga!
31. Dryck?- trocadero.. (stavning?)
32. Färg? - blååååå.
33. Stad? - ingen aning?
34. Land? - thailand, värme ;*
35. godis? - vetinte, finns mycket ;o<3
36. dag eller natt? - natt, mysigt ;*<3

SENASTE:
37. Personen du tänkte på? - elin,<3
38. Personen du kysste? - äh venne?
39. Gången du spydde? - längesen.
40. Gången du grät? - några dagar sen, vet inte?
41. Pizzan du åt? - igår, c:
42. Gången du var i Göteborg? - i somras med dom bästa. ;')
(bild från då)
43. Gången du va i Stockholm? - i början av sommaren. (grönalund med klassen)
44. Gången du var full? - är alltid full. ♥ (näe aldrig varit)
45. Gången du var hög? - ↑

ANTINGEN ELLER:
46. Svart eller vitt? - VITT&SVART! nej men svart tror jag.
47. Hund eller katt? - katt ofc! ♥ fast hundar är oxå fina ;p
48. hemmakväll med familj eller myskväll med pojk/flickvän? - .
49. Tvspel eller datorspel? - dator,
50. Singel eller upptagen? - vet inte,
51. Hångla eller pussas? - jadu det vet jag inte ?
52. Lunarstorm eller helgon eller playahead? - inget!?
53. Ragga eller bli uppraggad? - båda i think heh.
54. Big Brother eller Prardise hotel? - ingen aning!?
55. Blont eller svart hår? - vetinte. jag gillar nog mer blont. men de bror också på vem<3
56. Blåa ögon eller bruna? - båda.
57. Choklad eller lakris? - lakris.
58. Göteborg eller stockholm? - hm, båda.
59. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger<3
60. Coca cola eller fanta? - cola ♥
61. Pizza eller kebab? - båda.
62. Randigt eller prickigt? - båda, kanske lite mer prickigt.
63. Älska eller älskas? - båda.
64. Leva eller dö? - leva!

ANTAL:
65. Personer du älskar? - otroligt måånga.
66. Personer du hatar? - hatar ingen,
67. Gånger du varit full? - är alltid full sa jag ju. x'd
68. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - ?
69. Glassar du ätit på en dag? - typ 1?
70. Festivaler som varit bra detta året? - om kulturnatten är en festival så, ja.
72. Gånger du varit hög? - alltid sa jaju? 
73. Personer som du saknar nu? -  många det med.
74. Gånger ditt hjärta brustit? - never?

VEM:
75. Vill du kyssa nu? - dig såklart. ;'D
76. Ska du träffa imorgon? -öm, mamma, pappa, daniel o diiva. kanske nån kompis? :)
77. Sjöng du senast för? - vet inte brukar sjunga hela tiden typ.
78. Hade du senast en msn-konversation med? - hm, Bella eller Mathilda.
79. Spelade du tvspel med senast? - Worakan. 
80. Vill ta med på resa nu? - alla mina vänner ;*
81. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha, no one
82. Förkänar att dö? - ingen.
83. Är söt? - alla sötnosar :')
84. Vill du sova jämsides med i natt? - diiiiiiiiiivaa!♥

VAD:
85. Gör dig glad? - vet inte. ;D
86. Gör dig ledsen? - när jag glr illa mig.
87. Vill du helst göra nu? - gå upp, gå ut, fotografera.
88. Önskar du att du slapp göra? - dö.
89. Vill du ha nu? - peeeengar!
90. Önskar du dig precis nu?- iphone.
91. Längtar du till? -
92. Tycker du om dina betyg? - har inte betyg, men får  8:an. ;/
93. Ångrar du i ditt liv? - kanske, eller ne. jag vet inte riktigt.
94. Är det bästa som hänt dig? - ingen aning. när jag fick min systemakamera & alla mina bästavänner
95. Hur mcyket är klockan? - klockan är 12:14

hoppas ni kanske känner mig något bättre nu c';

Postat av: Isabella :D

Nea, man tar studenten efter att man har gått ca. 3 år på gymnasiet! x)

2012-01-02 @ 15:13:33
URL: http://balboabeijing.blogg.se/
Postat av: linnea.♥

jaha men, 2018 då? -.-

2012-01-03 @ 11:44:56
URL: http://linneamariavictoria.blogg.se/
Postat av: Worris <3

heej nea <3 får jag också göra de där frågorna på min blogg? alltså kopiera från din :) <3

2012-01-03 @ 19:42:47
URL: http://worakanworris.blogg.se/
Postat av: linnea.♥

absolut ;'D <333

2012-01-03 @ 19:47:09
URL: http://linneamariavictoria.blogg.se/

Vad heter du då?:
Glöm INTE mig.

Mail (bara jag som ser):

URL/Bloggadress:

Kommentera här sötnos! Vill gärna läsa.:

Trackback